مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-14بين الملل

صلحی که خاخام ها نوشتند


یک خاورشناس اسراییلی از نقش دو خاخام یهودی از مرکز Simon Wiesenthal Center لس آنجلس در عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس پرده برداشت.

- یک خاورشناس اسراییلی از نقش دو خاخام یهودی از مرکز "Simon Wiesenthal Center" لس آنجلس در عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، ایهود یعادری، خاورشناس اسراییلی و نزدیک به دستگاه های امنیتی این رژیم فاش کرد که در زمینه موفقیت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای گرفتن چراغ سبز عربستان به منظور تبلیغ و ترویج عادی سازی روابط با اسراییل، نباید نقش خاخام ماروین هایر و آبراهام کوپر از مرکز سایمون ویسنتال سنتر لس آنجلس در عادی سازی روابط کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، و به ویژه امارات و بحرین با اسراییل را نادیده گرفت.

کارشناس مسائل فلسطین و کشورهای عربی در مؤسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن در این باره افزود: ماروین هایر و آبراهام کوپر نقش اصلی را در عادی سازی روابط میان بحرین و اسراییل ایفا کرده و در سال های اخیر اقدام به ساخت یک موزه بزرگ سازش در قدس کرده بودند.

وی گفت: این دو خاخام فوریه 2017 به قصر ملک حمد در منامه دعوت شدند و بر خلاف پروتکل ها با پادشاه بحرین دست دادند و پس از این دیدار مشخص شد که این دو خاخام و پادش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلحی که خاخام ها نوشتند

صلحی که خاخام ها نوشتند