مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-14اقتصادي

بحران کرونا و رونق اقتصاد دیجیتالی


همان طور که می دانیم همه گیری ویروس کرونا با تغییرات زیادی در زندگی همراه شده و نشان می دهد که بشریت با یکی از بزرگ ترین چالش ها در تاریخ اخیر روبرو است.

- ایسنا/خراسان رضوی همان طور که می دانیم همه گیری ویروس کرونا با تغییرات زیادی در زندگی همراه شده و نشان می دهد که بشریت با یکی از بزرگ ترین چالش ها در تاریخ اخیر روبرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیزینس نیوز، هر یک از ما مجبور شدیم خود را با شرایط جدید عجیب وغریب تطبیق دهیم که در این میان سخت ترین اقدامات فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های خانه نشینی اجباری ملی بوده است.

همان طور که زندگی ما مطابق با بیماری همه گیر تغییر کرده است و همچنان هم این تغییرات ادامه دارد، مشاغل نیز مجبور شده اند برای بقاء، شیوه کار خود را تغییر دهند.

در انتقال فرایندها از حالت آفلاین به آنلاین، کروناویروس برای کار در خانه و حتی بازآفرینی ماهیت مدل های تجاری هیچ تبعیضی قائل نشده است و سازمان ها در همه بخش ها به مناطق ناآشنایی هدایت شده اند.

اگرچه ممکن است این اوقات ناخوشایند باشد، اما در برابر مشکلات، بسیاری از مشاغل با موفقیت روش خود را دیجیتالی کرده و زیرساخت های دیجیتالی خود را به سمت تغییر بهتر شکل داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا و رونق اقتصاد دیجیتالی

بحران کرونا و رونق اقتصاد دیجیتالی