مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-14بين الملل

همسر پامپئو کارمندان وزارت خارجه را به بیگاری کشید


براساس ایمیل های افشا شده ای که به دست روزنامه «مک کلاچی» رسیده است، همسر وزیر خارجه آمریکا از کارمندان عالی رتبه این وزارتخانه خواسته بود تا در یک هفته کریسمس برای تکمیل کارت پستال های شخصی این خانواده کار کنند! - براساس ایمیل های افشا شده ای که به دست روزنامه مک کلاچی رسیده است، همسر وزیر خارجه آمریکا از کارمندان عالی رتبه این وزارتخانه خواسته بود تا در یک هفته کریسمس برای تکمیل کارت پستال های شخصی این خانواده کار کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، سوزان پامپئو، همسر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا از ایمیل شخصی خود برای درخواست از تونی پورتر، دستیار دیرینه و کارمند وزارت خارجه آمریکا استفاده کرده و از وی خواسته تا به او در تکمیل این کارت پستال ها کمک کند.

بر اساس گزارش روزنامه مک کلاچی، همسر پامپئو در تاریخ 19 دسامبر 2019 در ایمیلی به پورتر نوشت: می دانم که شما تمام هفته بعدی را در دفتر کارتان نیستید.

خیلی خوب می شود اگر ما بتوانیم آخرین کارت پستال ها را بفرستیم و اینکه آیا کسی هست به من در این مورد کمک کند.

مک کلاچی گزارش کرد، پورتر که مشاور پامپئو است، این ایمیل را به یکی دیگر از مقام های ارشد وزارت خارجه فوروارد کرد که داوطلب کمک بود اما این مقام نیز هشدار داد: من نگران این هستم که از دیگران بخواهم کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر پامپئو کارمندان وزارت خارجه را به بیگاری کشید

همسر پامپئو کارمندان وزارت خارجه را به بیگاری کشید