مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-14سياسي

اجرای طرح جامع گردشگری الکترونیک سبزوار و شهرهای مجاور در دوران پساکرونا


طرح جامع گردشگری الکترونیک سبزوار و شهرهای مجاور بر اساس پارامترهای شهر الکترونیک با رویکرد ارتقای صنعت گردشگری داخلی و بین المللی در دوران پسا کرونا توسط پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس زهره فصیح فر، عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری و مجری طرح دراین خصوص، گفت: طرح گردشگری الکترونیک شهر سبزوار به عنوان بزرگترین مرجع دو زبانه فارسی / انگلیسی گردشگری سبزوار فرصتی ویژه برای ارتقای صنعت گردشگری داخلی و بین المللی و رونق کسب و کارهای حوزه گردشگری و صنایع دستی خواهد بود.

وی افزود: معرفی جاذبه های گردشگری در حوزه های تاریخی، فرهنگی، گردشگری، هنری، آیین های سنتی و ادبیات، صنایع دستی، اکوتوریسم با ارائه نقشه جامع آنلاین، رزرو آنلاین اقامتگاه در شهرهای سبزوار، خوشاب، داورزن، ششتمد، روداب، جوین و جغتای، ارائه اطلاعات جامع به گردشگران بویژه گردشگران خارجی و فروش محصولات صنایع دستی بصورت آنلاین و مجازی بر بستر اینترنت و سامانه های تحت وب در سراسر دنیا پیش بینی شده است.

عضو هیات علمی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به گسترش جهانی ویروس کرونا و اثرات اقتصادی آن بر صنعت گردشگری در سراسر جهان، اظهار کرد: اجرای این طرح سبب حضور و ماندگاری گردشگر داخلی و بین المللی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع گردشگری الکترونیک سبزوار و شهرهای مجاور در دوران پساکرونا

اجرای طرح جامع گردشگری الکترونیک سبزوار و شهرهای مجاور در دوران پساکرونا