مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-14اجتماعي

تولید ماسک در مدارس استثنایی کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از تولید ماسک بهداشتی و قابل شستشو در مدارس استثنایی استان کردستان خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی از جمله ماسک ،  متوسطه حرفه ای با نیازهای ویژه گلها درسنندج با داشتن نیروی متخصص و امکانات لازم اقدام به تولید برخی از تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک های قابل شستشو کرد.

وی با اشاره به کارکردهای متنوع مدرسه در تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه افزود: این مرکز از 15 شهریور با مشارکت هنرآموزان، اولیا و دانش آموزان دوره متوسطه حرفه ای اقدام به تولید ماسک در کارگاه خیاطی مدرسه کرده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اظهار کرد: این مرکز با دارا بودن رشته هنر زندگی در خانه گام های خوبی در زمینه آموزش های مجازی برداشته و هنرآموزان با استفاده از امکانات فضای مجازی کلاس های خود را برگزار و محتواهای آموزشی خوبی را در برای دانش آموزان تولید کردند.

رنجبر با بیان اینکه توجه به حرفه آموزی در نظام آموزش و پرورش می تواند برطرف کننده بسیاری از نیازهای آینده کشور باشد، افزود: آموزش و پرورش با نیازهای ویژه تلاش دارد تا بسترهای لازم را برای آموزش مهارت های حرفه ای به دانش آموزان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماسک در مدارس استثنایی کردستان

تولید ماسک در مدارس استثنایی کردستان