مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-14اقتصادي

جذابیت دلار، صادرات میوه را افزایش داده است/ رونق سلف خری در باغات کشور


رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: در شرایطی که میوه های پاییزه پیش فروش می شوند احتمال می رود در آینده ای نزدیک با کمبود و افزایش قیمت میوه های پاییزه مواجه می شویم.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: در شرایطی که میوه های پاییزه پیش فروش می شوند احتمال می رود در آینده ای نزدیک با کمبود و افزایش قیمت میوه های پاییزه مواجه می شویم.

ناصر اطرج در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رونق صادرات در بازار میوه، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل جذابیت نرخ دلار، برخی کشورهای همسایه در باغات کشور از جمله شمال ایران، سلف خری می کنند، به عنوان مثال در حال حاضر پرتقال شمال و کیوی را بر روی درخت خریداری می کنند.

وی افزود: در این شرایط که میوه های پاییزه پیش فروش می شوند احتمال می رود در آینده ای نزدیک با کمبود و افزایش قیمت میوه های پاییزه مواجه می شویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سیب درختی، پرتقال، کیوی و بسیاری از میوه های موجود در بازار به دلیل جذابیت قیمت دلار صادر می شوند و تا زمانی که درهای صادرات باز باشد شرایط بازار همین گونه خواهد بود.

قیمت میوه های وارداتی با نرخ دلار در ارتباط است نایب رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان نیز در گفت وگو با ایسنا درباره افزایش قیمت میوه های وارداتی همچون آناناس، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت دلار، صادرات میوه را افزایش داده است/ رونق سلف خری در باغات کشور

جذابیت دلار، صادرات میوه را افزایش داده است/ رونق سلف خری در باغات کشور