مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-14بين الملل

کشته و زخمی شدن 8 غیرنظامی در حملات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن


وزارت بهداشت یمن از کشته شدن چهار غیرنظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر در پی حملات هوایی ائتلاف عربی در جنوب استان مأرب خبر داد.

- وزارت بهداشت یمن از کشته شدن چهار غیرنظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر در پی حملات هوایی ائتلاف عربی در جنوب استان مأرب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، وزارت بهداشت یمن در صنعاء از کشته شدن چهار غیرنظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر در پی حملات هوایی ائتلاف عربی تحت امر عربستان به شهرستان ماهلیه در جنوب استان مأرب خبر داد.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که ائتلاف سعودی با 33 حمله هوایی، استان های مأرب، الجوف و صعده را طی ساعات گذشته هدف قرار داد.

جنگنده های ائتلاف عربی 14 حمله هوایی به شهرستان رحبه در جنوب مأرب و چهار حمله به شهرستان مدغل الجدعان و یک حمله به شهرستان صرواح در غرب این استان داشتند تا از نیروهای دولت مستعفی یمن جهت دفع حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های جنوبی، غربی و شمالی حمایت کنند.

جنگنده های ائتلاف سعودی همچنین با 12 حمله منطقه النضود در امتداد جنوب شرق شهرستان خب و الشعف در استان الجوف تا شهرستان الوادی در شمال استان مأرب هدف قرار دادند.

همزمان با این امر، جنگنده های ائتلاف سعودی پایگاه هوایی الدیلمی در شمال صنعاء را هدف قرار داده و بر فراز این شهر به پرواز درآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 8 غیرنظامی در حملات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن

کشته و زخمی شدن 8 غیرنظامی در حملات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن