مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-14سياسي

وجود 70 هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان


رییس کمیته امداد امام خمینی هرمزگان گفت: حدود 70 هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان داریم که 44 هزار نفر از آنان تحت پوشش برنامه های حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی الهیاری در یک نشست خبری اظهار کرد: دغدغه های مهم همه ما کودکان نیازمندی است که در این شرایط آموزش دانش آموزان نیز شامل تغییراتی شده است و آموزش به سوی غیرحضوری رفته که برای تأمین این نیاز غیرحضوری نیز نیازهایی وجود دارد.

رییس کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: نیاز به تبلت دانش آموزی برای محرومان اهمیت زیادی دارد و تاکنون دو هزار دستگاه تبلت دانش آموزی تهیه و در میان دانش آموزان محروم توزیع کرده ایم.

الهیاری تأکید کرد: تمام تأکید ما امسال در جشن شور عاطفه ها، جمع آوری کمک های مردمی به منظور تأمین تجهیزات دانش آموزی برای ابتدای سال تحصیلی است تا بتوانیم امکانات آموزش مجازی را برای آنان فراهم کنیم.

به گفته وی، امسال جشن عاطفه ها از 22 شهریور آغاز و تا 11 مهر نیز ادامه دارد و امیدواریم با فراهم کردن شرایط آموزش برای همه، هیچ دانش آموزشی از آموزش جا نماند.

  مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین با اشاره به آمادگی این نهاد برای تأمین نیمی از بهای خرید تبلت دانش آموزی در طرح های مجموعه های خیریه، گفت: امسال برپایی پایگاه در این شرایط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 70 هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان

وجود 70 هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان