مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-14فرهنگي

ساخت مستندی به بهانه یک فروچاله بزرگ


محمد احسانی این روزها مشغول ساخت مستندی با عنوان «وقتی که دارکوب ها می روند» است که به بیان دغدغه های محیط زیستی در منطقه کبودرآهنگ می پردازد.

- محمد احسانی این روزها مشغول ساخت مستندی با عنوان وقتی که دارکوب ها می روند است که به بیان دغدغه های محیط زیستی در منطقه کبودرآهنگ می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محمد احسانی که به تازگی فیلمبرداری این مستند را به پایان برده است، درباره موضوع این مستند اظهار کرد: در این فیلم از زبان شخصیت اصلی که پیرمردی 70 ساله و سرحال است، به بیان مشکلات محیط زیستی ای که در منطقه کبودرآهنگ ایجاد شده می پردازیم.

این پیرمرد و خانواده اش به دلیل مشکلات ایجاد شده درگیر مهاجرت اقلیمی شده اند، چرا که مهم ترین شغل در روستای کردآباد محل زندگی آن ها کشاورزی است و به دلیل بی آبی امکان زراعت در این منطقه وجود ندارد.

وی افزود: در نزدیک زمین کشاورزی این مرد فروچاله ای بزرگ به عمق 60 متر ایجاد شده است که دلیل به وجود آمدن این فروگودال یا فروچاله ها، برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی و چاه های غیرمجاز است.

پیرمرد مستند وقتی که دارکوب ها می روند در تلاش است به مردم درباره ی ایجاد فروچاله های بزرگتر هشدار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستندی به بهانه یک فروچاله بزرگ

ساخت مستندی به بهانه یک فروچاله بزرگ