مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-14پزشكي

قطعاً در تشخیص کرونا و آنفلوآنزا در پاییز دچار مشکل خواهیم شد


دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اگر گروه های پرریسک مثل کودکان شش ماهه تا پنج ساله، افراد مسن بالای 50 سال و افراد دارای بیماری زمینه ای به آنفلوآنزا مبتلا شوند میزبان فرم شدیدی از این بیماری خواهند بود بنابراین ضرورت تزریق واکسن آنفلوآنزا .

- ایسنا/البرز دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اگر گروه های پرریسک مثل کودکان شش ماهه تا پنج ساله، افراد مسن بالای 50 سال و افراد دارای بیماری زمینه ای به آنفلوآنزا مبتلا شوند میزبان فرم شدیدی از این بیماری خواهند بود بنابراین ضرورت تزریق واکسن آنفلوآنزا در این گروه ها به شدت احساس می شود.

دکتر علیرضا سلیمانی روز دوشنبه 24 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه شروع فصل پاییز و شیوع برخی بیماری های تنفسی قرار داریم، به مردم به ویژه گروه های پرریسک توصیه می شود تزریق واکسن آنفلوآنزا را فراموش نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به اینکه علایم آنفلوآنزا به علایم ابتلا به ویروس کرونا بسیار نزدیک است از مردم درخواست می شود برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها استفاده از ماسک، اصل شستشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعاً در تشخیص کرونا و آنفلوآنزا در پاییز دچار مشکل خواهیم شد

قطعاً در تشخیص کرونا و آنفلوآنزا در پاییز دچار مشکل خواهیم شد