مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-14اجتماعي

زنگ مدرسه آهنگ زندگی به روستاهای دوباره احیا شده بخشید


در سال های اخیر توجه به توسعه وگسترش آبادانی، زیرساخت ها و اشتغال روستایی موجب آن شده تا روند رو به رشد مهاجرت معکوس شتاب گیرد و آهنگ این مهاجرت های خوشایند نوید بخش بازگشت روح زندگی به روستاهای خالی از سکنه و احیا دوباره آنان باشد.

- شهرستان اسدآباد هم یکی از جمله شهرستانهایی است که در سال های اخیر شاهد این امر مسرت بخش بوده و احیا دوباره این روستاهای خالی از سکنه موجب شده تا امر آموزش نیز بار دیگر در این روستاها شکوفا شده و با دایر شدن بار دیگر مدرسه روستا این مکان پر از مهر معلمی آغوش خود را برای درس و مدرسه به روی دانش آموزان روستا باز کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد از راه اندازی و دایر شدن دوباره 4 مدرسه روستایی این شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

حسین عسگری مهرور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید چهار مدرسه روستاهای چشمه بید، تختی آباد، سیاه کمر و چهار چشمه این شهرستان با ایجاد مدرسه های پیش ساخته و یا نوسازی مدارس دوباره دایر و راه اندازی شدند.

وی با اشاره به روستای چشمه بید واقع در بخش پیرسلمان گفت: روستای چشمه بید سالها به دلیل خالی از سکنه بودن دارای مدرسه نبود که در سال های اخیر با توجه به احیا و مهاجرت معکوس اهالی روستا با پیگیری های لازم در سال تحصیلی جدید با ایجاد مدرسه موقت پیش ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مدرسه آهنگ زندگی به روستاهای دوباره احیا شده بخشید

زنگ مدرسه آهنگ زندگی به روستاهای دوباره احیا شده بخشید