مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-14اجتماعي

انجام 64 فعالیت در تابستان کرونایی/از احیاء قصه گویی سنتی تا مهرواره زائر


«آنچه در آن دوران به پرورش فکری ما کمک کرد ، کار بود و کار.

با دست های پینه بسته پدر و نگاه های مادر، درس زندگی گرفتیم، - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در ایسنا، تشریح کرد: انجام 64 فعالیت در تابستان کرونایی/از احیاء قصه گویی سنتی تا مهرواره زائر ایسنا/ایلام از سال های کودکی خودش، می گوید: آنچه در آن دوران به پرورش فکری ما کمک کرد ، کار بود و کار.

با دست های پینه بسته پدر و نگاه های مادر، درس زندگی گرفتیم، بزرگ شدیم، پرورش یافتیم و به شکوفایی رسیدیم، تک زنگ انشایمان خلاقیت بود و دوات و قلم نی ای که در نیزارهای اطراف خانه می ساختیم، برایمان زندگی ساز بود.

کار به شکل پررنگی بر کودکی ما سایه انداخته بود اما در این بین ما خودمان کتاب های دلخواه را به دست می آوردیم و مدرسه را به عنوان مکانی برای یادگرفتن در دسترس داشتیم و البته برای مدرسه رفتن سختی های زیادی باید تحمل می کردیم از جمله دور شدن از خانواده و.

اما امروز شرایط تغییر کرده است، با وجود امکانات زیاد و رنگارنگ، پرورش دادن فکر کودکان و نوجوانان کاری سخت است، اما برنامه های کانون هم به روز هستند که جای امیدواری است.

مهدی جمالی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: فعالیت کانون فعالیتی فرهنگی و شیرن است چون به کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه های امروز و فردای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 64 فعالیت در تابستان کرونایی/از احیاء قصه گویی سنتی تا مهرواره زائر

انجام 64 فعالیت در تابستان کرونایی/از احیاء قصه گویی سنتی تا مهرواره زائر