مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-14اجتماعي

25 میلیون زائر رضوی از میامی عبور می کنند/ضرورت ساماندهی کمربندی


فرماندار میامی با بیان اینکه سالانه 25 میلیون زائر رضوی در کریدور تهران- مشهد از طریق میامی عبور می کنند، گفت: عدم ساماندهی کمربندی میامی سبب می شود نتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته فنی شهرستان میامی با هدف واگذاری کمربندی شهر میامی به شهرداری و ساماندهی طرح میدان ورودی این شهر به میزبانی فرمانداری، با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت تردد سالانه 25 میلیون زائر رضوی از کریدور تهران- مشهد، بیان کرد: استفاده از ظرفیت زائران رضوی و گردشگران جز در سایه ساماندهی ورودی و کمربندی شهر میامی امکان پذیر نیست لذا اصلاح، واگذاری به شهرداری و ساماندهی آن به شهرداری در کمیته فنی مطرح شده است.

وی افزود: متأسفانه زیرساخت های شهرستان میامی به گونه ای است که هرگز این شهرستان آنطور که باید و شاید دیده نشده است، بیان کرد: مطالبه مردم شهرستان این است که کاری کنیم تا شهر میامی دیده شود و این امر تا زمانی که ساماندهی ورودی شهر و کمربندی را انجام ندهیم، صورت نخواهد پذیرفت.

فرماندار میامی با بیان اینکه سال های سال ورودی شهر میامی نیازمند اصلاح و بازنگری است، بیان کرد: یکی از مهمترین راه های توسعه شهرستان میامی کریدور مشهد- تهران است که باید از آن به خوبی بهره برداری شود، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 میلیون زائر رضوی از میامی عبور می کنند/ضرورت ساماندهی کمربندی

25 میلیون زائر رضوی از میامی عبور می کنند/ضرورت ساماندهی کمربندی