مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-14اقتصادي

واردات کره متوقف نشده / قیمت جدید کره امروز اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو معاون دفتر تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد افزایش قیمت کره خوراکی گفت: میزان نیاز کشور به کره سالانه حدود 50 تا 60 هزار تن است که از این میزان تا سال 98 حدود 35 تا 40 هزار تن از طریق واردات تامین می شد و بقیه .

- سعید صارمی با اشاره به تغییر ارز وارداتی کره از دولتی به نیمایی بیان داشت: افزایش قیمت محصولات لبنی با توجه به تغییر نرخ ارز قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو معاون دفتر تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد افزایش قیمت کره خوراکی گفت: میزان نیاز کشور به کره سالانه حدود 50 تا 60 هزار تن است که از این میزان تا سال 98 حدود 35 تا 40 هزار تن از طریق واردات تامین می شد و بقیه نیاز مصرفی کشور تاکنون از طریق تولیدات داخلی تامین شده است.

معاون دفتر تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تا خرداد 98 واردات کره با ارز 4200 تومانی انجام می شد، اما با توجه به سیاست های جدید ارزی از خرداد سال گذشته ارز واردات کره از، ارز دولتی به ارز نیمایی تغییر کرد.

وی با اشاره به موجودی مکفی کره خوراکی در بازار و انبار ها با ارز 4200 تومانی از سال گذشته بیان داشت: بنابراین پیش بینی این بود که با توجه به موجودی مکفی واردات قبلی کره با ارز 4200 تومانی می توانست بازار را تا پایان شهریور ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات کره متوقف نشده / قیمت جدید کره امروز اعلام می شود

واردات کره متوقف نشده / قیمت جدید کره امروز اعلام می شود