مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-14سياسي

نشست هم اندیشی رسانه های انقلابی به میزبانی خبرگزاری فارس استان مرکزی برگزار شد


نشست هم اندیشی و تعاملی رسانه های انقلاب اسلامی با حضور مدیران رسانه های انقلابی به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز نشست هم اندیشی و تعاملی رسانه های انقلاب اسلامی با حضور مدیران رسانه های انقلابی به میزبانی دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی در اراک برگزار شد.

این نشست هم اندیشی با حضور ریحانه جلالی مدیر خبرگزاری فارس، محمد حسین خانی مسئول خبرگزاری بسیج، سالار جیریایی مدیر خبرگزاری مهر و مبین جلیلی مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی برگزار و پیرامون تشکیل قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس و نقش رسانه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بحث و تبادل نظر شد.

 رسانه به رشد فکری جامعه کمک می کنند مدیر خبرگزاری مهر در این نشست گفت: رسانه های انقلابی باید تمام توان و نقش خود را در بهبود اهداف گام دوم انقلاب به کارگیرند و با اتحاد و حفظ همبستگی نقش خود را در این راستا ایفا کنند.

سالار جیریایی افزود: متاسفانه گاها نگاه ها به رسانه به عنوان یک ابزار است، در حالی که رسانه با تاثیرگذاری خود می تواند به رشد فکری جامعه کمک کرده و تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف گام دوم انقلاب نیازمند نقش آفرینی درست و اصولی رسانه های انقلابی است و ما وظیفه خود می دانیم در این مسیر از تمام توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی رسانه های انقلابی به میزبانی خبرگزاری فارس استان مرکزی برگزار شد

نشست هم اندیشی رسانه های انقلابی به میزبانی خبرگزاری فارس استان مرکزی برگزار شد