مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-14سياسي

مدرسه 2 کلاسه سجادیه پلدختر احداثی شیعیان هندوستان افتتاح شد


در مراسمی ، مدرسه 2 کلاسه سجادیه احداثی شیعیان هندوستان در روستای چشمه شیرین واشیان پلدختر با حضور مسوولان استان و شهرستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از پلدختر، امروز و در مراسمی، مدرسه 2 کلاسه سجادیه احداثی شیعیان هندوستان در روستای چشمه شیرین واشیان پلدختر با حضور، حجت الاسلام  علی اکبر مهدوی فر، نماینده آیت الله مهدوی پور نماینده ولی فقیه  شیعیان در کشور هندوستان افتتاح شد.

کورش احمدی مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر در حاشیه مراسم افتتاح این مدرسه در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهارداشت: این مدرسه  با مساحت 540 متر مربع و زیر بنای 140 متر مربع به صورت اسکلت آجری و شناژ دار با کیفیت عالی و با صرف هزینه پنج میلیارد ریال از محل جمع آوری کمک های خیران شیعیان کشور هندوستان  احداث شده است .

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان نیز در حاشیه مراسم افتتاح در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: پس از سیل ویرانگر فروردین ماه سال1398  مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس توانست  به مدد و کمک خیران تعداد قابل توجهی از پروژه ها ی سیل را تکمیل و در اختیار دانش آموزان قراردهد.

امیرغفوری نژاد افزود: امسال تعداد 10 فضای آموزشی در شهرستان پلدختر تحویل آموزش و پرورش شده که بیشتر هزینه این پروژه ها را خیران متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 2 کلاسه سجادیه پلدختر احداثی شیعیان هندوستان افتتاح شد

مدرسه 2 کلاسه سجادیه پلدختر احداثی شیعیان هندوستان افتتاح شد