مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-14فرهنگي

حمایت از هنرمند باید در خصوص تأمین معیشت هنرمندان باشد


یک خوشنویس کامیارانی با انتقاد از عدم حمایت دیگر مسئولین از هنر و فرهنگ، ذکر کرد: حمایت از هنرمند تنها در زبان نیست بلکه باید در خصوص تأمین معیشت هنرمندان نیز کار کرد.

- ایسنا/کردستان یک خوشنویس کامیارانی با انتقاد از عدم حمایت دیگر مسئولین از هنر و فرهنگ، ذکر کرد: حمایت از هنرمند تنها در زبان نیست بلکه باید در خصوص تأمین معیشت هنرمندان نیز کار کرد.

در این نمایشگاه که از 23 شهریور ماه به مدت یک هفته در محل نمازخانه و سالن اجتماعات دبیرستان رستگاران برپاگردیده است تعداد 25 تابلوی خوشنویسی نستعلیق در ابعاد 70*50 از آثار استاد علی اکبر مرادی با موضوع قرآنی در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

علی اکبر مرادی، خوشنویس کامیارانی که دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی است، با اشاره به سال ها فعالیت هنری خود، اظهار کرد: نزدیک به 30 سال است در زمینه خوشنویسی و خط ثلث فعالیت می کنم و این نمایشگاه نخستین نمایشگاه خوشنویسی با خط نستعلیق است که برگزار کرده ام.

وی در زمینه اساتید هنری خود، بیان کرد: نخستین استادی که در محضرشان تلمذ کردم استاد مظفر پیری از اساتید مطرح کامیاران است که اصول اصلی خوشنویسی را به بنده آموزش دادند.

مرادی افزود: سپس با توجه به علاقه ای که به ادامه خوشنویسی داشتم به کرمانشاه رفته و در آن جا نزد اساتید عبدا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هنرمند باید در خصوص تأمین معیشت هنرمندان باشد

حمایت از هنرمند باید در خصوص تأمین معیشت هنرمندان باشد