مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-14سياسي

آماده رفع نیازهای کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم


مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: با هدف ایجاد استقلال صنعتی در کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه علیه نظام، آماده رفع نیازمندی های کشور در توسعه زیرساخت های ریلی و حمل و نقل کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی نامجوی مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در دیدار با سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران که به منظور توسعه همکاری های فیمابین و افزایش تعامل با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام شد اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع و به ویژه بنیاد تعاون این سازمان از ظرفیت های لازم و کافی برای تأمین و ساخت نیازمندهای صنعتی شرکت راه آهن و توسعه حمل و نقل ریلی کشور برخوردار است.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع با اشاره به نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع افزود: این سازمان تاکنون علاوه بر انجام مأموریت های خود توانسته است با تأمین تجهیزات لجستیکی راه سازی و غیره در حوادث و بلایای که دامنگیر کشور شده است کمک های شایانی به حوزه حمل و نقل و توسعه زیرساخت های عمرانی و ساخت قطعات مورد نیاز شرکت های خودروسازی نفتی و پتروشیمی کشور نماید.

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون وزارت دفاع یک بستر مناسب برای عملیاتی کردن نیاز شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و سایر بخش های صنعتی کشور است تاکید کرد: در سال جهش تولید تلاش می کنیم تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده رفع نیازهای کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم

آماده رفع نیازهای کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم