مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-14اقتصادي

اختصاص دو میلیارد تومان برای ساماندهی مناطق محروم نهبندان


از ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد تومان در راستای ساماندهی مناطق محروم و عشایری هزینه شده و یک میلیارد تومان دیگر نیز بر اساس اولویت روستاها، - هزینه می شود.

  مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مناطق محروم نهبندان بیان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای ساماندهی زندگی محرومان و مناطق عشایرنشین انجام شده است.

وی ادامه داد: یک منبع اعتباری در اختیار شهرستان ها قرار گرفته که در راستای تامین برق، احیای قنوات و … در مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری هزینه شود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: تلاش می کنیم علی رغم جمعیت پایین روستاهای مناطق محروم نهبندان، بتوانیم با استفاده از اعتبارات بخشی از نیازمندی ها را رفع کنیم.

بیکی ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از یک میلیارد تومان در راستای ساماندهی این مناطق هزینه شده و یک میلیارد تومان هم بر اساس اولویت روستاها، هزینه می شود.

وی با اشاره به حضور کاروان نذر آب 3 در نهبندان بیان کرد: حضور این افراد علاوه بر ارائه خدمات درمانی، معیشتی، آموزشی و فرهنگی، باعث ایجاد امید در دل مردم می شود.

فرماندار نهبندان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انتقال مشکلات مردمی افزود: هرچه انعکاس مشکلات مردم بیشتر باشد، سرعت حل آنها هم افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دو میلیارد تومان برای ساماندهی مناطق محروم نهبندان

اختصاص دو میلیارد تومان برای ساماندهی مناطق محروم نهبندان