مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-14اقتصادي

مشاغل خانگی بهترین کسب و کار در روزهای کرونا


ثبت نام متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی از ششم شهریور ماه آغاز شده و علاقمندان کسب و کارهای خانگی تا دو هفته دیگر فرصت دارند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی وزارت کار مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

- ثبت نام متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی از ششم شهریور ماه آغاز شده و علاقمندان کسب و کارهای خانگی تا دو هفته دیگر فرصت دارند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی وزارت کار مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های اشتغال حمایتی ذیل برنامه اشتغال فراگیر وزارت کار است که با نقش آفرینی موثر جهاد دانشگاهی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان به عنوان نهاد واسط، تسهیل گر و توسعه ای به شکل آزمایشی در 9 استان آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به اجرا درآمده و اجرای آن تاثیر بسزایی در کاهش بیکاری استانها داشته است.

تعامل با دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی مرتبط با اجرای طرح، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی جهت اتصال و تسهیل دسترسی به بازار و فراهم کردن امکان بازاریابی و فروش محصولات خانگی از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی بهترین کسب و کار در روزهای کرونا

مشاغل خانگی بهترین کسب و کار در روزهای کرونا