مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-14اقتصادي

85 درصد برق مصرفی کشور گران و 15 درصد رایگان می شود


رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: واقعی سازی قیمت ها باید همگام با افزایش قدرت خرید مردم صورت گیرد تا شاهد اعتراضات اجتماعی مثل جریانی که در گران شدن بنزین اتفاق افتاد نباشیم.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: واقعی سازی قیمت ها باید همگام با افزایش قدرت خرید مردم صورت گیرد تا شاهد اعتراضات اجتماعی مثل جریانی که در گران شدن بنزین اتفاق افتاد نباشیم.

حمید رضا صالحی روز دوشنبه 24 شهریور در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین دشت، با اشاره به اینکه سرانه مصرف انرژی در ایران بالا است، اظهار کرد: میزان مصرف برق در کشور بیش از دو و نیم برابر سایر کشورها است واین مصرف اضافه تنها محدود به انرژی برق نیست و در مصرف آب، گاز و .

هم زیاده روی می کنیم به طوری که مصرف گاز ایران به اندازه مصرف کل اروپا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ایران با داشتن مخازن بزرگ گاز دنیا می توانست به بازیگر اصلی صادرات گاز در منطقه تبدیل شود و از این طریق ارزآوری زیادی داشته باشد ولی متاسفانه به مصرف کننده بزرگ گاز تبدیل شده ایم.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایران شاهراه انرژی بین شرق و غرب دنیا است، تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از خطوط الکتریکی باید از ایران عبور کند، می توانیم در حوزه برق به هاب انرژی منطقه تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد برق مصرفی کشور گران و 15 درصد رایگان می شود

85 درصد برق مصرفی کشور گران و 15 درصد رایگان می شود