مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-14اقتصادي

تخفیف 17 درصدی عوارض ساختمانی تا 5 مهر در شیراز


معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه فرصت استفاده از تخفیف 17 درصدی عوارض و صدور پروانه ساختمانی تا 5 مهر ماه امسال است گفت: از ششم مهرماه میزان تخفیف در این بخش به 14 درصد کاهش خواهد یافت.

- ایسنا/فارس معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه فرصت استفاده از تخفیف 17 درصدی عوارض و صدور پروانه ساختمانی تا 5 مهر ماه امسال است گفت: از ششم مهرماه میزان تخفیف در این بخش به 14 درصد کاهش خواهد یافت.

محمدهادی هاشم پور دوشنبه 24 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه کاهش عوارض در شیراز، گفت: با توجه به شرایط گسترش ویروس کرونا و تاثیر مستقیم آن بر اقتصاد شهر، رکود موجود و همچنین کاهش چشمگیر درآمدهای شهرداری های کشور، لایحه تشویقی عوارض ساختمانی با هدف اعمال سیاست های تشویقی و حفظ انضباط اقتصاد شهری توسط شورای شیراز تصویب شد که بر این اساس 5 مهرماه آخرین فرصت استفاده از کاهش 17 درصدی عوارض ساختمانی در نظر گرفته شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز ضمن تاکید بر اهمیت این مصوبه، آن را نشانه انعطاف پذیری مدیریت شهری شیراز برای انطباق با شرایط بحران اقتصادی دانست و افزود: اکنون درآمدهای شهرداری ها در کشور به ویژه در کلانشهرها، از چند منظر کاهش داشته به طوریکه محدودیت ترددها و فاصله گذاری اجتماعی از یک سو و چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 17 درصدی عوارض ساختمانی تا 5 مهر در شیراز

تخفیف 17 درصدی عوارض ساختمانی تا 5 مهر در شیراز