مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-14پزشكي

اهمیت تداوم ارائه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان در دوران کرونا


معاون مدیرعامل محک در امور درمان این بیمارستان بر اهمیت تداوم ارایه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران شیوع کرونا تاکید کرد.

- معاون مدیرعامل محک در امور درمان این بیمارستان بر اهمیت تداوم ارایه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران شیوع کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی موسسه خیریه محک، امروز، شیوع ویروس کرونا شرایط سخت و پیچیده ای را به تمامی مردمان جهان و هموطنانمان تحمیل کرده است.

این شرایط برای بیماران از جمله کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان، دغدغه های مضاعفی در مسیر درمان ایجاد کرده است.

مؤسسه خیریه محک از تمامی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور که در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی درمان می شوند، در زمینه تأمین هزینه های درمانی و رفاهی حمایت می کند.

در این میان این مؤسسه با تأسیس بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، از 13 سال پیش تلاش کرده تا قطب درمان سرطان کودک در کشور را به عنوان یک الگوی قابل تعمیم ایجاد کند.

در شرایط شیوع کرونا نیز بیمارستان محک به عنوان بازوی مؤسسه خیریه محک در امر درمان، تلاش کرده دغدغه ها و نگرانی های کودکان تحت درمان در این بیمارستان و خانواده های آنها را با رعایت پروتکل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تداوم ارائه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان در دوران کرونا

اهمیت تداوم ارائه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان در دوران کرونا