مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-14اقتصادي

سرمایه گذاران صادراتی کرمانشاه مشوق می گیرند


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از در نظر گرفتن مشوق برای سرمایه گذارانی که در حوزه زیرساخت های مرزی کرمانشاه پای کار بیایند خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از در نظر گرفتن مشوق برای سرمایه گذارانی که در حوزه زیرساخت های مرزی کرمانشاه پای کار بیایند خبر داد و گفت: متقاضیان تا 27 شهریور زمان دارند درخواست خود را به سازمان صمت ارائه دهند.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های صادراتی در استان کرمانشاه، گفت: در همین راستا بسته حمایتی توسعه صادرات غیرنفتی در نظر گرفته شده و قول اجرای آن را در سفر اخیر رییس سازمان توسعه تجارت به استان گرفتیم.

وی ادامه داد: در قالب این بسته حمایتی، برای پروژه هایی که به سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های مرزی مربوط باشد، در قالب کمک های بلاعوض و یا کمک سود تسهیلات بانکی، مساعدت هایی در نظر گرفته می شود.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه، این پروژه ها باید مورد تایید کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران صادراتی کرمانشاه مشوق می گیرند

سرمایه گذاران صادراتی کرمانشاه مشوق می گیرند