مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-14اقتصادي

در «پاتل تازیان» چه خبر است؟/ زمین خواری 20 هکتاری در سایه غفلت مسؤولان!


گروهی با تبانی و قلدری در منطقه پاتل تازیان دست به یک زمین خواری وسیع زده اند که اسناد آن را نیز برای فارس ارسال داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تازیان در 35 کیلومتری شمال غربی بندرعباس به تازگی به شهر تبدیل شده و مجاورت این منطقه با بندرعباس و اراضی وسیع و گسترده طرح توسعه بندر شهید رجایی از یک سو و همجواری با پالایشگاه های مهم بندرعباس و نفت ستاره خلیج فارس و روند رو به توسعه محورهای مواصلاتی آن موجب شده تا تمایل به خوش نشینی در این منطقه افزایش یافته و بسیاری علاقمند به تهیه قطعه زمینی برای ساخت ویلا در آن باشند.

تفاوت دمایی آن با بندرعباس و بافت گیاهی و پوشش خاص منطقه ای آن نیز در سال های اخیر از این منطقه یک کانون گردشگری ساخته است.

اما منابع محلی به همراه اسناد و مدارک متقنی می گویند یک گروه خاص در پاتل تازیان حدود 20 هکتار از اراضی ملی را تصرف غیرقانونی کرده و با ضرب و شتم و تهدید مردم محلی و برخی زد و بندها اقدام به زمین خواری کرده اند که مورد غفلت مسؤولان امر قرار گرفته و روز به روز بر دامنه تعرضات این گروه که سابقه محکومیت کیفری در این مورد دارند، افزوده می شود.

شهرداری تازیان و دهیاری منطقه نیز بارها با دستگاه های مسؤول در این زمینه نامه نگاری و مذاکره کرده اند اما این روند زمین خواری هنوز متوقف نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «پاتل تازیان» چه خبر است؟/ زمین خواری 20 هکتاری در سایه غفلت مسؤولان!

در «پاتل تازیان» چه خبر است؟/ زمین خواری 20 هکتاری در سایه غفلت مسؤولان!