مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-14سياسي

درخواست مردم برای اقدام انقلابی نماینده شاهرود مقابل تخریب «شاهوار»


شماری از مردم شهرستان شاهرود، اقدام انقلابی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس را مقابل تخریب «شاهوار» خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم شهرستان شاهرود با ارسال متنی به دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان، اقدام انقلابی و جهادی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس را مقابل تخریب شاهوار خواستار شدند.

در این متن آمده است: سردار علی اصغر خانی ، یکی فرماندهان افتخارآفرین دوران حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس و از زمره خانواده های معزز و معظم شهداست؛ وی از روزهای آغازین جنگ تحمیلی به مدت 92 ماه در جبهه حضور داشت و به افتخار جانبازی نائل آمد و مدال افتخار و ایثار عملیات فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، والفجر 3، والفجر 4، والفجر 8، خیبر، بدر، کربلای 4، کربلای 5، نصر 8، ماهوت، مرصاد و .

را بر سینه دارد.

در ادامه تأکید شده است: امیدواریم سردار عزیز و نماینده محترم مانند زمان جنگ لباس مقدس جبهه را تن کرده و با حمایت مردم شاهرود به میدان جنگ و دفاع از خاک مادری میراث آیندگان و فرزندان این دیار شاهوار زخم خورده عزیمت کند.

در بخش دیگری از این متن تأکید شده است: امیدواریم نماینده مردم مانند فرماندار شاهرود قسم یاد کند که تا آخرین روز خدمت و نمایندگی، از آب و خاک و طبیعت حوزه انتخابیه خود دفاع کرده و برایش بجنگد و مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مردم برای اقدام انقلابی نماینده شاهرود مقابل تخریب «شاهوار»

درخواست مردم برای اقدام انقلابی نماینده شاهرود مقابل تخریب «شاهوار»