مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-14سياسي

قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس در استان مرکزی آغاز به کار کرد


به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همزمان با سالگرد شهادت امام سجاد(ع) قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس استان مرکزی در اراک آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همزمان با سالگرد شهادت امام سجاد(ع) قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس  با حضور جمعی از رسانه های استان مرکزی آغاز به کار کرد.

این قرارگاه با هدف تولید محتوای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعامل و هم افزایی میان رسانه های استان مرکزی و تولید محتوای مناسب در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور جمعی از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، رسانه های مکتوب و فضای مجازی تشکیل شده است.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم آغاز به کار این قرارگاه گفت: رزمندگان در دوران هشت سال با مجاهدت و ایستادگی راه رسیدن به شبکه ولایی را هموار کردند.

حجت الاسلام عباسی افزود: سرمایه های معنوی ارزشمندی از دوران هشت سال دفاع مقدس در اختیار داریم که باید از این سرمایه ها به درستی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رسانه ها موظف هستند به درستی نقش رزمندگان در پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال نبرد نابرابر با دشمن بعثی را برای نسل آینده بازگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس در استان مرکزی آغاز به کار کرد

قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس در استان مرکزی آغاز به کار کرد