مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-14اجتماعي

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری پرسنل خدمات شهری


شهردار میبد از برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه در این شهر با کمک نیروهای خدمات شهری شهرداری در کنار گشت های بازرسی شبانه روزی خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار میبد از برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه در این شهر با کمک نیروهای خدمات شهری شهرداری در کنار گشت های بازرسی شبانه روزی خبر داد.

علیرضا نقوی شب گذشته در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های شهرداری میبد، گفت: با هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهر میبد و ساخت و سازهایی که بدون پروانه انجام شود، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان این که محدوده شهری میبد دارای پراکندگی زیاد است، افزود: گشت های شبانه روزی بازرسان شهرداری در سه شیفت کاری بر حوزه ساخت و ساز نظارت دارند و از ساخت و سازهای غیر مجاز و فاقد پروانه در میبد جلوگیری می کنند اما با وجود پراکندگی و گستردگی شهر میبد از یک سو و از طرف دیگر محدودیت امکانات شهرداری در قبال خدمات شهری، گاهاً برخی تخلف سازی ها نیز از چشم بازرسان دور می ماند.

نقوی با اشاره به این که اجرای قانون برای همه عموم یکسان است ، ابراز کرد: اجرای قانون چه برای مردم و چه برای دستگاه های دولتی و بخش خصوصی یکسان اجرا می شود و هرگونه تخلف در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز صورت گیرد به کمیسیون ماده 100 ارجاع و طبق قانون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری پرسنل خدمات شهری

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری پرسنل خدمات شهری