مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-14سياسي

کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند


 امیر سرتیپ دوم رودباری در مراسم تجلیل از کادر درمان دانشگاه شهید ستاری: پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار داشته و نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند.

- فرمانده دانشگاه شهید ستاری در مراسم تجلیل از کادر درمان: کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند  امیر سرتیپ دوم رودباری در مراسم تجلیل از کادر درمان دانشگاه شهید ستاری: پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار داشته و نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس امیر سرتیپ دوم خلبان رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، در مراسم تجلیل از کادر درمانی این دانشگاه اظهار کرد: کادر درمان کشور، جان با ارزش خود را به میدان آوردند تا از ملت شریف ایران اسلامی محافظت و انسانیت را بسیار زیبا معنا کردند.

وی خطاب به کادر درمان دانشگاه شهید ستاری افزود: بنده ضمن عرض خداقوت به جهت مدیریت و مبارزه با این ویروس منحوس و تقدیر از رویکرد کارکنان و هماهنگی های به کار گرفته، از خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی عزیزان درمانگاه و مجموعه درمانی دانشگاه شهید ستاری تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند

کادر درمان کشور، نماد واقعی ازخودگذشتگی و فداکاری هستند