مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-14سياسي

مطالبه گری سرلوحه کار خبرگزاری مهر در قزوین می شود


توجه به فضای مجازی، تولیدات چندرسانه ای، مطالبه گری و حمایت از جریان مطالبه گر و عدالت خواه در استان به طورقطع سرلوحه کار ما خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبودند را نادیده گرفت و احترام ویژه ای برای آن ها قائل هستیم و از نگاه پدرانه آقای جباری تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: آنچه در حکم ما ابلاغ شده قطعاً به عنوان افق آینده و مسیر ما ترسیم خواهد شد و دغدغه ما خواهد بود که شکی هم در آن نیست.

مدیر جدید خبرگزاری مهر قزوین گفت: توجه به فضای مجازی، تولیدات چندرسانه ای، مطالبه گری و حمایت از جریان مطالبه گر و عدالت خواه در استان به طورقطع سرلوحه کار ما خواهد بود.

عابدینی بیان کرد: حمایت از رسانه های انقلابی و حمایت از هر نوع نگاهی که در حوزه انقلاب فعالیت می کند نیز در رأس قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: نگاه حزبی نخواهم داشت که اگر این گونه باشد قطعاً مدیون مجموعه رسانه ای استان خواهم بود و مبنای ما حوزه انقلاب اسلامی است.

مدیر جدید خبرگزاری مهر قزوین بیان کرد: نگاه ما مستقل است؛ نه کپی رسانه ای خواهیم بود و نه اینکه پایگاه خبری و رسانه ای فرد و جریان خاص خواهیم شد.

در ادامه مراسم محمدرضا جباری مدیر سابق خبرگزاری مهر در قزوین، در این مراسم اظهار کرد: امروز خبرگزاری مهر به یک بِرَند تبدیل شده و مرهون تلاش یک مجموعه ای 200 نفری در طول 15 سال گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری سرلوحه کار خبرگزاری مهر در قزوین می شود

مطالبه گری سرلوحه کار خبرگزاری مهر در قزوین می شود