مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-14سياسي

در دیدار قالیباف با نوری مالکی چه گذشت؟


اگر امروزه مشاهده می شود برخی دولت های عربی تحت فشار مستکبران درصدد عادی سازی اجباری روابط با رژیم صهیونیستی هستند، باید به ملت های آنها توجه شود زیرا مردمان این کشورها حاضر به تحمل رژیم صهیونیستی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که پیش از ظهر امروز (دوشنبه، 24 شهریورماه) با نوری مالکی، رییس ائتلاف دولت قانون و نخست‌وزیر اسبق عراق دیدار و گفت گو کرد، با اشاره به اهمیت فعالیت پارلمان ها در پیشرفت کشورها، گفت: نمایندگان پارلمان می توانند با نظارت دقیق بر اجرای قوانین، زمینه رضایتمندی مردم را ایجاد کنند و دستیابی به این مهم عامل وحدت خواهد بود.

رییس مجلس با اشاره به خصائص حکمرانی در جامعه اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان کشورها خصوصا کشورهای مسلمان به وظایف خود به خوبی عمل کنند، بدون شک توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر مشارکت و نقش مردم و ملت ها قوی شود، دولت ها نیز قوی خواهند شد، گفت: بر این اساس اگر امروزه مشاهده می شود برخی دولت ها تحت فشار مستکبران درصدد عادی سازی اجباری روابط با رژیم صهیونیستی هستند، باید به ملت های آنها توجه شود زیرا مردمان این کشورها حاضر به تحمل سلطه مستکبران نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار قالیباف با نوری مالکی چه گذشت؟

در دیدار قالیباف با نوری مالکی چه گذشت؟