مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-14سياسي

تأمین اجتماعی نسبت به ایجاد یک درمانگاه در کیش اقدام کند


تامین اجتماعی به جای انتقال میلیاردها پول و سرمایه مردم جزیره به استان های دیگر، باید نسبت به ایجاد یک درمانگاه در این منطقه که شایسته کیشوندان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده در دیدار با هیات امنای بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی در جزیره کیش، زحمات زیادی را متقبل شده و قدردانی از تلاشگران بی منت این عرصه را یک وظیفه شرعی دانست.

وی در ادامه از برخی خبرنگاران خواست در اطلاع رسانی با دقت نظر، رعایت امانت کنند و افزود: درستی قلم خبرنگار یک وظیفه قانونی و شرعی است.

بنابراین اطلاع رسانی صحیح برای مشوش نکردن افکار عمومی بسیار مهم و کلیدی است.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا نیز ما شاهد تلاش های ارزنده ای در سطح جزیره برای کنترل بیماری و درمان بیماران بودیم که لازم به اشاره و قدردانی است.

امام جمعه کیش در این نشست که با محوریت ارائه گزارش های عملکرد بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش برگزار شد، حوزه درمان، آموزش و پرورش و مسکن را سه موضوع مهم و از نیازهای اصلی ساکنین جزیره کیش عنوان کرد و گفت: در دوره های قبل نیز بر لزوم اهمیت این سه موضوع در این منطقه تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اجتماعی نسبت به ایجاد یک درمانگاه در کیش اقدام کند

تأمین اجتماعی نسبت به ایجاد یک درمانگاه در کیش اقدام کند