مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-14اقتصادي

پرداخت 590 میلیاردریال تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان همدان از پرداخت 590 میلیاردریال تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فائزه ساداتی بعدازظهر دوشنبه در پنجمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان که در سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شد، با بیان اینکه سهمیه استان همدان در قالب تسهیلات اشتغال روستایی افزون بر چهار هزار و 417 میلیارد ریال است، گفت: از این میزان سهمیه شهرستان همدان برابر 640 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر 316 طرح روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و در این زمینه میزان تحقق 93 درصدی را شاهد هستیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان همدان گفت: تاکنون در این قالب، 590 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و 17 طرح جدید در این زمینه مطرح شده است.

رییس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان نیز در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی و خوداشتغالی در شهرستان همدان با بیان اینکه در این زمینه از ابتدای سال جاری تا صبح روز دوشنبه 24 شهریورماه، تعداد سه هزار و 898 اشتغال ایجاد شده است، گفت: تعهد شهرستان همدان در سال جاری در این زمینه برابر شش هزار و 296 مورد است که تاکنون 62 درصد این میزان تحقق پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 590 میلیاردریال تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در همدان

پرداخت 590 میلیاردریال تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی در همدان