مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-14اجتماعي

اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار بسته بین دانش آموزان توزیع شد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طرح های اجرایی اوقاف در راستای کمک به نیازمندان اظهار کرد: طرح های اجرایی این اداره کل در راستای عمل به نیات واقفان خیراندیش اجرایی می شود که از جمله این طرح ها مهر تحصیلی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و با هدف عمل به نیات واقفان در این زمینه اجرایی می شود، افزود: در زنجان موقوفه مربوط به این امر وجود دارد و در همین محل نیز هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم ترین رسالت های این اوقاف است، گفت: طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان مستعد است.

کرمی از توزیع یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها خبر داد و افزود: بسته مهر تحصیلی که شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است، تهیه و طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان

اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان