مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-14سياسي

مانع اصلی تکمیل بیمارستان مهرگان خرم آباد برطرف شد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری هایی که داشتیم با اقاله و بخشودگی6 درصدی جرایم بیمارستان خصوصی مهرگان خرم آباد از سوی بانک ملت موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بیمارستان مهرگان خرم آباد یکی از پروژه های نیمه کاره است که در سالهای اخیر به حال خود رها شده و هیچ گامی در جهت تکمیل آن برداشته نمی شود.

عملیات اجرایی این بیمارستان اواخر سال 82 آغاز شد اما با گذشت چند وقت شاهد تعطیلی آن بودیم.

حال با گذشت چند سال خبر می رسد مهمترین مشکلات سد راه این پروژه رفع شده و احتمالا بزودی شاهد از سر گیری عملیات احداث و تکمیل این بیمارستان خصوصی خواهیم بود.

در همین راستا مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با پیگیری هایی که در ایام اخیر داشتیم با اقاله و بخشودگی6 درصدی جرایم بیمارستان خصوصی مهرگان خرم آباد از سوی بانک ملت موافقت شد.

وی با بیان اینکه این مشکل پس از 15 سال معطلی رفع شده است، افزود: با این اقدام، مشکلی بر سر راه سرمایه گذاران برای تکمیل پروژه وجود ندارد.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: امید است به زودی شاهد از سرگیری تکمیل ساخت این بیمارستان به عنوان زمینه ساز صدها اشتغال کادر درمانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع اصلی تکمیل بیمارستان مهرگان خرم آباد برطرف شد

مانع اصلی تکمیل بیمارستان مهرگان خرم آباد برطرف شد