مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-14سياسي

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ضعف قانونی دارد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: متاسفانه در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ضعف قانون مشهود است.

- محمد حسین صالحی دوشنبه، 24 شهریور ماه، در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه دسترسی و تمایل دو عامل مهم در معتاد شدن یک فرد محسوب می شود و از سویی مقدمات هر دو عامل به نوعی در جامعه فراهم شده، وظیفه ما برای پیشگیری و مبارزه بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: هر چند در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات زیادی انجام می شود ولی این اقدامات اثرپذیری ندارد که می طلبد عزم جدی با حضور همه ارکان نظام و انجام اقدامات در همه ابعاد با محوریت مردم در حوزه های پیشگیری، درمان و مقابله صورت پذیرد.

صالحی تصریح کرد: البته اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی با تشدید مجازات خرده فروشان موضوعی است که در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: شرایط موجود، نیازمند عزم جدی، حرکت جهادی و مشارکت حداکثری همه ارکان دولتی عمومی و مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر است.

اکنون در حال تدوین طرحی هستیم تا در قالب یک برنامه منسجم و همه جانبه که تمام حوزه های مبارزه از پیشگیری، درمان، صیانت گرفته و تا مقابله را شامل می شود، از سطح کوچک ترین واحدهای تقسیمات کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ضعف قانونی دارد

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ضعف قانونی دارد