مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-14اقتصادي

مشکل اعتباری، ساخت کارخانه نوآوری را با مشکل مواجه کرده است


از طرح هایی که قابلیت تجاری سازی ندارند و تقاضا محور نیستند حمایت نمی کنیم.

- ایسنا/البرز رییس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: از طرح هایی که قابلیت تجاری سازی ندارند و تقاضا محور نیستند حمایت نمی کنیم.

علیرضا خاوندی روز دوشنبه 24 شهریور در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین دشت استان البرز افزود: این پژوهشگاه نیازمند همکاری اتاق بازرگانی ایران است تا بتواند از ظرفیت و پتانسیل خود به نحو مطلوب بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: با انعقاد تفاهم نامه همکاری، پژوهشگاه می تواند از راهنمایی های اتاق بازرگانی در پیشبرد اهداف و ماموریت هایی خود در جهت رفع نیاز های صنعتی و فناورانه گام های موثری بردارد.

خاوندی گفت: پژوهشگاه برای ارتقای دستاوردهای پژوهشی و فناورانه خود طی چند سال گذشته رویکرد جدیدی را با توجه به نیاز صنعت و سیاست های ابلاغی وزارتخانه اتخاذ کرده است .

وی با اشاره به اینکه طرح های بدون تقاضا و طرح هایی که قابلیت تجاری سازی ندارند مورد حمایت پژوهشگاه نیستند گفت: طرح های تقاضا محور توسط صنعت به پژوهشگاه ارجاع می شود که پژوهشگاه مواد و انرژی از این تقاضا حمایت می کند تا به نتیجه برسد.

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی ایران گفت: این طرح ها در قالب انرژی تجدیدپذیر؛ حفاظت محیط زیست و مواد پیشرفته است تا بتواند پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اعتباری، ساخت کارخانه نوآوری را با مشکل مواجه کرده است

مشکل اعتباری، ساخت کارخانه نوآوری را با مشکل مواجه کرده است