مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-14اجتماعي

اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان/توزیع یک هزار بسته بین دانش آموزان نیازمند


حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طرح های اجرایی اوقاف در راستای کمک به نیازمندان اظهار کرد: طرح های اجرایی این اداره کل در راستای عمل به نیات واقفان خیراندیش اجرایی می شود که از جمله این طرح ها مهر تحصیلی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و با هدف عمل به نیات واقفان در این زمینه اجرایی می شود، افزود: در زنجان موقوفه مربوط به این امر وجود دارد و در همین محل نیز هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم ترین رسالت های این اوقاف است، گفت: طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان مستعد است.

کرمی از توزیع یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها خبر داد و افزود: بسته مهر تحصیلی که شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است، تهیه و طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از کمک به نخبگان مستعد در استان نیز خبر داد و گفت: در این راستا نیز به 70 نفر از افراد شناسایی شده، کمک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان/توزیع یک هزار بسته بین دانش آموزان نیازمند

اجرای طرح مهر تحصیلی در زنجان/توزیع یک هزار بسته بین دانش آموزان نیازمند