مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-14اقتصادي

ایجاد 41 خانه هلال در روستاهای ورامین


مسؤول مدیریت بحران شهرستان ورامین گفت: تا پایان امسال 41 خانه هلال در مناطق روستایی بخش های مرکزی و جوادآباد ورامین ایجاد شده و روستانشینان از خدمات این مراکز برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسن خدادادی مسؤول مدیریت بحران شهرستان ورامین ظهر امروز روز در جلسه هماهنگی تشکیل خانه های هلال که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد، اظهار کرد: تشکیل خانه های هلال در روستاهای دارای دهیاری، با هدف آموزش روستانشینان برای ایجاد آمادگی در مقابله با حوادث های غیرمترقبه در دستور کار شهرستان قرار گرفته و تاکنون 5 خانه هلال در این مناطق راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون فعالیت خانه های هلال در روستاهای عبدل آباد، جعفرآباد اخوان، کلاته ، موسی آباد بختیاری و باغخواص از توابع بخش مرکزی آغاز شده و این مراکز نسبت به آموزش روستاییان اقدام می کنند.

مسؤول مدیریت بحران شهرستان ورامین افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با بخشداران و دهیاران، 13 خانه هلال در بخش مرکزی، 17 خانه هلال در روستاهای بخش جوادآباد و یک خانه هلال در شهر جوادآباد تا پایان امسال راه اندازی می شود.

خدادای بیان کرد: خانه های هلال در اصل همان جمعیت هلال احمر است که با تمامی اختیارات، اقدام به ارائه آموزش های تخصصی به روستاییان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 41 خانه هلال در روستاهای ورامین

ایجاد 41 خانه هلال در روستاهای ورامین