مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 17:402020-09-14ورزشي

لروی سانه سال ها در بایرن مونیخ می درخشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از مذاکرات فراوان و مستمر با منچسترسیتی، باشگاه بایرن مونیخ یکی از بهترین خریدهای تابستانی را انجام داده و مقدمات حضور لروی سانه، - حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نسبت به آینده لروی سانه خوش بین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از مذاکرات فراوان و مستمر با منچسترسیتی، باشگاه بایرن مونیخ یکی از بهترین خریدهای تابستانی را انجام داده و مقدمات حضور لروی سانه، ستاره جوان این تیم در آلیانس آره نا را با مبلغ 40 میلیون یورو فراهم کرد.

حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بازیکنان کناری در ترکیب بایرن مونیخ اهمیت زیادی دارند و لروی سانه سالها در ترکیب این تیم خواهد درخشید.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: لروی سانه همچنان در سن رشد قرار دارد و من اطمینان دارم او طی سالهای آینده و در دوران حضور در بایرن مونیخ به بلوغ کامل رسیده و قادر به ارائه تمام توانایی های خود در ترکیب ما خواهد بود.

طی یک سالی که اینجا بازی می کرد عملکرد بسیار خوبی ارائه داد.

وظیفه تیم برنامه ریزی بایرن مونیخ این بود که بازیکنی برای این پست جذب کند که قادر به ارائه همین نقش بوده و حتی عملکردی بهتر نیز برای بایرن ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لروی سانه سال ها در بایرن مونیخ می درخشد

لروی سانه سال ها در بایرن مونیخ می درخشد