مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-14ورزشي

توسعه ورزش قهرمانی مستلزم زیر ساخت و اماکن لازم است


توسعه ورزش قهرمانی به زیرساخت های لازم از جمله اماکن ورزشی نیاز دارد که این مهم با احداث و تکمیل سالن های ورزشی و بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری در ورامین محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین عصر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه های ورزشی شهرستان ورامین اظهار کرد: ورامین از ظرفیت های ویژه ای در حوزه ورزش عمومی، قهرمانی، ورزش انفرادی و گروهی برخوردار است و حضور تیم های والیبال، تکواندو، فوتسال و والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات لیگ برتر، نشان از این ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش های انفرادی نیز ورزشکاران شهرستان ورامین افتخارات بسیاری در سطح استانی، ملی و بین‎المللی کسب کرده اند و جوانان شهرستان بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز درآورده اند.

فرماندار ورامین عنوان کرد: توسعه ورزش قهرمانی، به زیرساخت های لازم از جمله اماکن ورزشی نیاز دارد که این مهم در دولت تدبیر و امید با احداث و تکمیل سالن های ورزشی و بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری در ورامین محقق شده است.

کاغذلو افزود: شهریورماه سال گذشته، سالن ورزشی شهید مهدی ثامنی راد با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش قهرمانی مستلزم زیر ساخت و اماکن لازم است

توسعه ورزش قهرمانی مستلزم زیر ساخت و اماکن لازم است