مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 22:052020-09-14بين الملل

الحشد الشعبی مقادیر زیادی موشک و بمب متعلق به داعش را کشف کرد


نیروهای الحشد الشعبی طی دو عملیات جداگانه در صحرای الانبار و همچنین کرکوک و شناسایی چند مخفیگاه و انبار مهمات داعش، مقادیر زیادی موشک و بمب متعلق به تروریست ها را کشف و خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الحشد الشعبی روز دوشنبه از کشف سه مخفیگاه داعش در صحرای الانبار که در آنجا بمب های دستی و کمربندهای انفجاری داعش نگهداری شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، قاسم مصلح فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار با اشاره به تحقق اهداف منحصر به فردی طی دومین روز از عملیات الفتح المبین در بخش هایی از صحرای غربی الانبار گفت: روز دوشنبه سه مخفیگاه داعش  پیدا شد، دو تروریست تحت تعقیب دستگیر شدند و مقادیری تجهیزات و پلاک های خودرو و اسناد هویتی هم از تروریست ها به دست آمد.

وی افزود: این عملیات همچنین با یافتن چندین بمب دستی و کمربندهای انفجاری آماده انفجار و مقادیر زیادی سوخت همراه بود و نیروهای دلیر الحشد الشعبی توانستند این مواد خطرناک را کشف و ضبط کنند و عملیات تا ایجاد امنیت کامل در غرب استان الانبار و از بین بردن هسته های خفته تروریستی ادامه دارد .

از سوی دیگر نیروهای تیپ 56 الحشد الشعبی 130 راکت از جمله 60 راکت کاتیوشا متعلق به تروریست های داعش را در جنوب غرب کرکوک کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی مقادیر زیادی موشک و بمب متعلق به داعش را کشف کرد

الحشد الشعبی مقادیر زیادی موشک و بمب متعلق به داعش را کشف کرد