مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-14اجتماعي

2480 دانش آموز همدانی هنوز کتاب ندارند


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 2480 نفر از دانش آموزان استان همدان هنوز کتاب های درسی خود را دریافت نکرده اند.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 2480 نفر از دانش آموزان استان همدان هنوز کتاب های درسی خود را دریافت نکرده اند.

یاسر نانکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش امسال رویه جدیدی برای ثبت نام کتب درسی اتخاذ کرده بود و دانش آموزان می توانستند هم از طریق مدرسه به صورت گروهی ثبت نام کنند و هم به صورت انفرادی اولیای دانش آموزان به سامانه دسترسی داشتند.

وی با بیان اینکه تا امروز 99 درصد دانش آموزان ما در سامانه ثبت نام کرده اند، ادامه داد: 2480 نفر از این دانش آموزان هنوز کتاب های درسی خود را دریافت نکرده اند.

نانکلی مطرح کرد: 880 نفر از این دانش آموزان در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که کتاب های این دانش آموزان این هفته از تهران رسیده است و آن ها را به ادارات توزیع کردیم تا در اختیار مدارس و سپس دانش آموزان قرار گیرد.

وی تبیین کرد: کتب درسی 1600 نفر هم در مقطع متوسطه هنوز از سازمان چاپ و انتشار کتاب های درسی به دست ما نرسیده است اما قول داده اند تا پایان هفته کتاب ها را برای ما ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2480 دانش آموز همدانی هنوز کتاب ندارند

2480 دانش آموز همدانی هنوز کتاب ندارند