مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-15اقتصادي

واکنش شورای شهر به پشت بام فروشی در تهران/بازار مسکن در خدمت سوداگری


سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش قابل استناد و دقیقی درباره پشت بام فروشی به دست مان نرسیده است، گفت: بازار مسکن در تهران عمدتا در خدمت سوداگری قرار دارد.

- علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره بروز پدیده پشت بام فروشی به علت گرانی مسکن در پایتخت، اظهار داشت: اطلاعات دقیق و قابل استنادی در این زمینه به دست ما نرسیده است هر چند اصل موضوع را نامحتمل نمی دانم.

وی افزود: اگر بخواهیم به این موضوع به عنوان یک تخلف شهرسازی نگاه کنیم، تخلف از سر استیصال است و به طور کلی تخلفات شهرسازی دو منشأ متضاد دارد که یکی از سر طمع و آز و دیگری از سر استیصال است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: پدیده پشت بام خوابی و فروشی تخلفی از سر استیصال و نه از سر طمع و آز است که با نادیده گرفتن علت ها معلول ها از بین نمی رود.

اعطا عنوان کرد: اگر در مواجه با پدیده پشت بام فروشی اولویت اصلی برخورد با تخلف شهرسازی شود معنایش این است که علت را رها کرده و معلول را فقط در نظر گرفته ایم.

همچنین با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی، بدمسکنی، فقر مسکن  و افزایش شدید قیمت آن باید تا تأمل بیشتری با موضوعاتی مانند پشت بام خوابی و فروشی مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای شهر به پشت بام فروشی در تهران/بازار مسکن در خدمت سوداگری

واکنش شورای شهر به پشت بام فروشی در تهران/بازار مسکن در خدمت سوداگری