مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-15سياسي

رنج هایی در پس بحران هویت...


یک مشاور خانواده با اشاره به اینکه افرادی که نمی توانند به هویت منسجم دست یابند، دچار بحران هویت می شوند، بیان کرد: از عوارض حل نشدن درست و به موقع بحران هویت این است که فرد در خلال بحران هویت دچار آشفتگی و سردرگمی درباره نقش های خود در خانواده و جامعه .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک مشاور خانواده با اشاره به اینکه افرادی که نمی توانند به هویت منسجم دست یابند، دچار بحران هویت می شوند، بیان کرد: از عوارض حل نشدن درست و به موقع بحران هویت این است که فرد در خلال بحران هویت دچار آشفتگی و سردرگمی درباره نقش های خود در خانواده و جامعه می شود و مدام در حال رنج کشیدن است.

شهناز ظفری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هویت را می توان به عنوان درختی مثمر تلقی کرد، اظهار کرد: درخت هویت باید در سن جوانی به ثمر بنشیند و باید گفت که بذر این درخت نه تنها از بدو تولد بلکه پیش از تولد کاشته می شود.

وی با اشاره به ترتیب به استقلال رسیدن فرزندان در خانواده، گفت: ترتیب تولد در رسیدن به استقلال هویتی افراد نقش دارد اما مهم تر از آن، نحوه برخورد والدین از بدو تولد با کودک است اما به طور کلی معمولا فرزندان اول زودتر به استقلال می رسند.

این مدرس دانشگاه فرهنگیان شهرکرد نقش والدین در هویت یابی کودکان را مهم ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به اینکه بذر تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج هایی در پس بحران هویت...

رنج هایی در پس بحران هویت...