مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-15سياسي

پویش مردمی مشهد حسینیه سیدالشهدا (ع)، احیاکننده مکتب اهل بیت (ع)


پویش های مردمی چون پویش مشهد، حسینیه سیدالشهدا (ع)، حرکتی است که نشان از اطاعت امر اهل بیت (ع) دارد و قطعاً به  احیای مکتب اهل بیت (ع) کمک خواهد کرد.

- مشهد ـ مدیر اعزام مبلغ آستان قدس گفت: پویش های مردمی چون پویش مشهد، حسینیه سیدالشهدا (ع)، حرکتی است که نشان از اطاعت امر اهل بیت (ع) دارد و قطعاً به  احیای مکتب اهل بیت (ع) کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام عماد دخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تکریم پویش های مردمی و سیاه پوشی از جمله پویش مردمی مشهد حسینیه سیدالشهدا اظهار کرد: سیاه پوشی از مصادیق روشن تعظیم شعائر دینی است از این جهت که نشانه ای از اعلام و بزرگداشت عزای اهل بیت به ویژه سیدالشهدا (ع) است، امری بسیار مطلوب و ضروری به شمار می رود.

مدیر اعزام مبلغ آستان قدس رضوی افزود: در تاریخ تشیع سیاه پوشی، قائم به کار اجرایی دستگاه ها و حکومت ها نبوده و یک حرکت مردمی بوده است که عاشقان عصمت و طهارت خودشان با همه محدودیت ها در هر زمانی به اقامه عزای امام حسین (ع) پرداختند که از آن جمله می توان به زمان رضاشاه ملعون اشاره کرد که با همه محدودیت هایی که برای برگزاری عزای سیدالشهدا (ع) اعلام شد اما باز این مردم بودند که در حد توان خود و به هر صورت که می توانستند به انجام این امر مقدس پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی مشهد حسینیه سیدالشهدا (ع)، احیاکننده مکتب اهل بیت (ع)

پویش مردمی مشهد حسینیه سیدالشهدا (ع)، احیاکننده مکتب اهل بیت (ع)