مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-15اقتصادي

اجمالی/ افتتاح یک واحد تولیدی قطعات خودرو در سمنان با حضور معاون وزیر کشور


یک واحد تولیدکننده انواع قطعات خودرو در سمنان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور صبح امروز شرکت صنعتی گیتی تأمین صنعت در شهرک صنعتی سمنان را افتتاح کرد.

شرکت گیتی تأمین صنعت در زمینی به وسعت چهار هزار و 620 مترمربع و زیربنای 1742 مترمربع در شهرک صنعتی سمنان احداث و با تولید سالانه 4728000 دستگاه انواع سنسور خودرو برای مجموعاً 87 نفر شغل ایجاد کرده است.

کمبود نقدینگی جهت سرمایه در گردش، مشکل تأمین ارز و گشایش اعتبار و نیز تأمین مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز و قیمت داخلی ازجمله مواردی بود که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر و مدیران این شرکت صنعتی قطعه ساز در استان سمنان بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات این مجموعه توسط معاون وزیر کشور صادر شد.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از گروه صنعتی سازان تولیدکننده انواع قطعات خودروهای کامیونت در کشور بازدید کرد.

دین پرست در این برنامه ضمن حضور در خط تولید این مجموعه صنعتی با انواع تولیدات این گروه قطعه ساز کشور آشنا و با مدیران و سرمایه گذاران این گروه گفتگو و تبادل نظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ افتتاح یک واحد تولیدی قطعات خودرو در سمنان با حضور معاون وزیر کشور

اجمالی/ افتتاح یک واحد تولیدی قطعات خودرو در سمنان با حضور معاون وزیر کشور