مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-15سياسي

برنامه جامع ستاد مناسب سازی ابلاغ شد/ استفاده از نظر تهرانی ها در پروژه های شهری


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران از ابلاغ برنامه جامع ستاد مناسب سازی به شهرداری های مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: شهروندان به طور مستقیم می توانند بر اساس این برنامه جامع نظرات شان را در مورد طرح های شهری ارائه کنند.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برنامه جامع ستاد مناسب سازی پایتخت اظهار داشت: در هفته جاری جلسه ستاد مناسب سازی تهران برگزار شد و اقدامات و نتایج مؤثری از این جلسه به دست آمد از جمله اینکه برنامه جامع ستاد مناسب سازی جهت اجرا به شهرداری های مناطق 22 گانه ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این برنامه و طرح شهری شهروندان می توانند به طور مستقیم در مورد برنامه و پروژه های شهری نظرات شان را مطرح کنند.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین پیش نویس دستورالعمل فعالبت مشاوران معلول معاونین چهارگانه شهرداری تهران تهیه شد و در حال حاضر سرعت و شتاب حرکت مناسب سازی در تهران افزایش یافته و از یک تا 10 نمره 6 را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که اوایل شورای پنجم نمره مناسب سازی یک بود.

نژادبهرام از اجرای اقدامات زیرساختی و ارائه دستورالعمل ها جهت مناسب سازی شهر تهران خبر داد و گفت: مشاورین معلول معاونت های چهارگانه شهرداری از ابتدای هر پروژه شهری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع ستاد مناسب سازی ابلاغ شد/ استفاده از نظر تهرانی ها در پروژه های شهری

برنامه جامع ستاد مناسب سازی ابلاغ شد/ استفاده از نظر تهرانی ها در پروژه های شهری