مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-15سياسي

طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه متبرکه ساوه اجرا شد


در دهه نخست ماه محرم الحرام، طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه متبرکه این شهرستان اجرا و 43 هزار عدد ماسک بین عزاداران توزیع شد.

- حجت الاسلام سعید عطاللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم بیش از 32 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستور العمل های بهداشتی با همکاری  3 آشپزخانه از محل نذورات مردمی تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: همچنین طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه متبرکه این شهرستان اجرا و 43 هزار عدد ماسک بین عزاداران توزیع شد.

رییس اداره اوقاف ساوه با اشاره به این که این طرح با هدف اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم و تبیین اهداف قیام عاشورا انجام شد، افزود: طرح بصیرت عاشورایی تنها به عزاداری منحصر نیست و بخش های مختلفی از جمله سیاهپوش کردن معابر و  بقاع متبرکه، محافل قرآنی، روضه های خانگی، توزیع نان صلواتی، تهیه و توزیع غذای گرم برای مراکز درمانی، ضبط و پخش برنامه مذهبی و فرهنگی در فضای مجازی و توزیع بسته های معیشتی و ملزومات بهداشتی را نیز شامل شد.

وی همچنین از اعزام 13 نفر مبلغ روحانی اعزامی همزمان با ماه محرم به مناطق مختلف  شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد یک نفر از استان قم اعزام شده است که در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر، به تبیین فرهنگ عاشورا و قیام ابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه متبرکه ساوه اجرا شد

طرح بصیرت عاشورایی در 15 بقعه متبرکه ساوه اجرا شد