مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-15اقتصادي

فضای سرمایه گذاری در اصفهان تکمیلی است نه ایجادی


سرمایه گذاری های استان تاکنون عمدتا تکمیلی بوده نه ایجادی که این خبر خوبی نیست.

- ایسنا/اصفهان رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سرمایه گذاری های استان تاکنون عمدتا تکمیلی بوده نه ایجادی که این خبر خوبی نیست.

مسعود گلشیرازی در شانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان خواستار اجرای آزمایشی رویه جدید صدور کارت بازرگانی در چند استان و رفع مشکلات و نواقص موجود در سامانه و سپس گسترش آن در سطح ملی شد و افزود: در رویه جدید مشکلات زیادی برای فعالان اقتصادی ایجاد شده و لازم است این مهم از طریق مجلس پیگیری شود.

وی از ارائه پیش نویس سند آمایش سرزمین توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: سرمایه گذاری های استان تاکنون عمدتا تکمیلی بوده نه ایجادی که این خبر خوبی نیست.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: در این سند زمینه های رشد و توسعه استان ها عمدتا از منظر دستگاه های اجرایی ذیربط مشخص شده و لازم است نظرات بخش خصوصی نیز لحاظ شود.

وی سند آمایش سرزمین را مبنای توسعه استان و تعیین کننده جهت حرکت کشور دانست و بر حضور موثر و مبتکر اتاق در این زمینه تاکید کرد.

ضرورت در نظر گرفتن مشکلات و مزیت های نسبی در سند آمایش سرزمین به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه سند آمایش سرزمین باید در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سرمایه گذاری در اصفهان تکمیلی است نه ایجادی

فضای سرمایه گذاری در اصفهان تکمیلی است نه ایجادی